۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

ببینید، قضاوت کنید و رای بدهید

در عوالم وبلاگ نویسی هیچ چیز به اندازه خواندن نوشتههای «آرمان امیری» شهوت خواندن را درون من زنده نمیکند. سادگی و درعین حال جذابیت نوشتههایش اشتهای انسان را برای خواندن، دوچندان میکند . رفاقت چند سالهام با ایشان مایه افتخار من است ولی باور کنید تمجید از قلمش از آن چیزها نیست که در عالم رفاقت و دوستی بگنجد. اگر حرف مرا باور نمیکنید خودتان سری به این «دیوانه سرا» بزنید، گرچه بعید میدانم کسی اهل وبلاگ خواندن باشد و وبلاگ «آرمان امیری» را تا به حال ندیده باشد. کاش دیکتاتوری از این خاک رخت بربندد تا او به آرزویش برسد و  فقط از ادبیات و نمایش بنویسد اما علی الحساب میتوانیم از نوشته های سیاسی، اقتصادی، تاریخی و ... «مجمع دیوانگان» هم استفاده کنیم.
هفتمین جشنواره سالانه دویچه وله برای انتخاب بهترین وبلاگ در بخش های مختلف آغاز شده است. برای رای دادن حتما باید کاربر «فیس بوک» و یا «تویتر» باشید و با اکانت یکی از این دو شبکه مجازی وارد شوید.
 این صفحه مسابقه در بخش وبلاگ های فارسی زبان است.
من به مجمع دیوانگان رای می دهم چون بدون اغراق آرمان امیری را بهترین وبلاگ نویس حال حاضر ایران میدانم که در سه سال گذشته از جان و دل برای وبلاگش زحمت کشیده است. کاندیداها را ببینید و خودتان قضاوت کنید.



۲ نظر: