۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

امروز یوم الله است

امروز یوم الله است. همه بلند فریاد بزنید مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس. محض اطمینان یک مرگی هم نثار شوروی کنید. ما ملت صلح طلبی هستیم و با همه ملت های جهان دوست هستیم. اینقدر همه را دوست داریم و همه ما را دوست دارند که مرگ بر همشون... ساندیس ها را بعد از افطار نوش جان خواهید کرد. الان لطفا عربده بزنید....
امروز یوم الله است. به همین مناسبت و برای شبیه سازی هرچه بیشتر و هم دردی هرچه تمام تر با مردم مظلوم فلسطین، خیابان های تهران پر شده از انواع و اقسام نیروهای پلیس و سپاه و اطلاعات و ... لباس مشکی های پلیس، نقاب داران ویژه سپاه و سربازان گمنام امام زمان که با یک هیکل چارشونه، ته ریش و یک بی سیم شناخته می شوند، همه خیابان ها را گز می کنند تا ما از اعماق وجود بفهمیم «فلسطین، ارض المسلمین».
امروز یوم الله است. اتوبوس هایی که مردم غیور را از شهرستان آورده اند، تمام خیابان های اصلی تهران را پر کرده اند. شاید برای این است که آخرین اغفال شدگان سیاسی و طرفداران برقراری صلح را به یاد آوارگان مظلوم فلسطینی بیندازند. از آن جا که این نیروهای کمکی مسافر هستند و روزه نیستند، همین الان داخل اتوبوس، ساندیسی به یادگار دریافت می کنند.
امروز یوم الله است. به همین مناسبت از شب گذشته اینترنت کاملا قطع شده است. از حق نباید گذشت و حقایق را کتمان کرد. کامل هم قطع نشده. وصل می شود ولی هیچ صفحه را باز نمی کند یا به قول کارشناسان امر، کانکت می شود اما ریسیو نمی کند. در فرودست انگار، دوباره کشتی انداخته لنگر!!!
امروز یوم الله است. بر پرده همه سینما ها یک چیز مشاهده می شود. «اسرائیل غاصب». باید فیلم خوبی باشد. شاید به خاطر اکران همین فیلم است که به «جعفر پناهی» اجازه خروج از کشور نداده اند تا ایشان هم از فیض دیدن این فیلم خوب محروم نشوند.
امروز یوم الله است. حضور میلیونی ملت همیشه در صحنه چشم همه رسانه های جهان را خیره کرده است. اسرائیل به خود می لرزد و به این فکر می کند که «ایران پر از بسیجیه». رسانه ملی برنامه های متنوعی روی آنتن می فرستد. کانال یک به فلسطین می رود، کانال دو سرود «القدس لنا» را پخش میکند و کانال سه با ملت همیشه در صحنه مصاحبه ای ترتیب می دهد. بعضی که فهمیده تر هستند، با اشاره ای به بفتنه سال گذشته، وفاداری خود را به تمام تولید کنندگان، توزیع کنندگان و خورندگان ساندیس اعلام می کنند...
امروز یوم الله است...

۲ نظر:

  1. به عمرم توی هیچ کدوم از یوم الله هاشون شرکت نکردم!

    پاسخحذف
  2. راسی مرگ سیاسی نیستیم ما!
    الان تو کما هستیم...........

    پاسخحذف