۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

اگر من رهبر شوم...

اگر خدا بخواهد و من روزی در این مملکت کاره‌ای شوم، به همه شما وبلاگ‌نویسان که بی‌مزد و مواجب و فقط برای دل خودتان می‌نویسید، حقوق می‌دهم. همه‌تان را بیمه می‌کنم. حق عائله‌مندی و شرایط بازنشستگی برایتان در نظر می‌گیرم. اگر یک مدتی وبلاگتان تعطیل شد بیمه بیکاری به‌تان می‌دهم. می‌دانم کار شما وبلاگ‌نویسان بسیار سخت است. باید کتاب بخوانید، فیلم ببینید، تئاتر تماشا کنید، روزنامه بخوانید، خیابان‌ها را گز کنید، کافه‌نشینی کنید، بعضی وقت‌ها باید شکست عشقی بخورید و ... تا بالاخره یک سوژه‌ای برای نوشتن گیرتان بیاید. این کارها هم وقت می‌خواهد لاکن، هم پول لازم دارد. من وبلاگ‌نویس نیستم اما شما وبلاگ‌نویسان را دوست دارم. کار شما وبلاگ نویسان بسیار سخت بوده و می‌باشد. اصلا خدا هم وبلاگ نویس بوده. شما وبلاگ‌نویسان باید الگوی خود را وبلاگ نویسان صدر اسلام قرار داهید لاکن. لاکن ما انقلاب نکردیم که یک سری از خدا بی‌خبر وبلاگ‌ها را فیلتر کنند. من سرور‌های جدید تعیین می‌‌کنم. من به پشتوانه شما تو دهن این فیلترینگ می‌زنم. اینترنت برای شما مستظعفین باید مجانی شود. شما وبلاگ نویسان چشم و چراغ این ملت هستید و «رود» پاره‌ تن من بود...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر